Oceanie łez i smutków

I co powiesz
Niebo?
Oceanie łez 
i smutków. 
O czym zaśpiewasz? 
O marzeniach?
Szczęściu? 
Miłości? 
A co potem?
Znów 
zasłonisz się chmurami.
Schowasz się 
przed światem.
Wszyscy.
Nawet ja.
Marzymy.
By być takim jak ty.
Marzymy.
A ty?
Zamykasz się 
ze swoimi problemami.
Wyimaginowanymi problemami.
I płaczesz. 
Ale przestań. 
Pokaż twarz.
Rany.
I ślady po łzach. 
Wyciągnij dłoń. 
I żyj.
Jak wcześniej.
I nie rób tego więcej. 
Oceanie smutków 
i łez. 
Księżyc nadal Cię kocha.
Bez chmur. 
I bez gwiazd.


9 komentarzy:

  1. Ciekawy wiersz, podoba mi się, jak go napisałaś. "Schowarz" - ma być "schowasz".
    Weny!
    Ireth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zauważenie błędu. Już poprawione ☺

      Usuń
  2. Zazwyczaj spoglądamy w niebo z nadzieją, a Ty przedstawiasz je jako ocean łez. Tak inaczej niż wszyscy.
    Mam wrażenie że pod postać nieba, Księżyca czy chmur można podstawić postacie i sytuacje z życia i interpretować to na tysiąc sposobów.
    Dobry wiersz.
    Pozdrawiam z PORZECZKOWY SORBET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Każdy ma zrozumieć ten wiersz inaczej. Na swój sposób. Dzięki za komentarz ☺

      Usuń
  3. https://m.facebook.com/katalogopowiadan/

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiersz idealnie pasuje to szerokiej gamy interpretacji. Mnie nim przekonałaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się on spodobał :). Każdy komentarz, a także krytyka, jest moją motywacją. Mam nadzieję, że będziesz śledzić moje "dzieła". Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jeju... Jakie to jest piękne.
    Od razu pomyślałam sobie o mojej najlepszej przyjaciółce, która jest trochę jak to Niebo...
    Po prostu piękny wiersz.
    Sama nie potrafię pisać poezji, dlatego podziwiam każdego, kto to robi. I to jeszcze w tak piękny sposób...
    Brak mi słów.
    Cudowne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na prolog mojego opowiadania o podróżach w czasie: academie-mirandel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem uradowana twoją opinią. Dobrze wiedzieć, że komuś te pomiętolone grazmoły się podobają :D. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.
      Również pozdrawiam!

      Usuń