LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Ade Coc z  Kartka papieru.  
Dzięki Ada :D. No dobra. Zaczynamy.

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

Tak na prawdę, to tata mnie zachęcił :).  Po zajęciu pierwszego miejsca w konkursie wojewódzkim "Zawdzięczamy niepodległość...", powiedział, że skoro odkryłam w sobie talent pisarski, to mam spróbować pisać swojego bloga. Dziękuję, tato!

2. Jaki masz ulubiony blog?

Nie mam :) Lubię wszystkie, które obserwuję.

3. Jakiej muzyki słuchasz?

Wszystkiego po trochu, choć głównie P!nk.

4. Uprawiasz jakieś sporty?

Od 8 lat należę do zespołu tanecznego. I ♥ FOLK

5. Masz rodzeństwo?

Tak, mojego brata Mateusza. Jestem starsza o 3 lata :)

6. Ulubiona książka?

Ojejku... a można wymienić kilka?
"Niezgodna" Veronica Roth
"Marsjanin" Andy Weir
"W sidłach anoreksji" Heidi Hassenmuller

7. W co wierzysz?

Chrześcijaństwo. Nie ma takiego jak Jezus!

8. Jakie jest twoje największe marzenie?

Zostać pisarką :) Albo psychiatrą.

9. Czy twoje otoczenie wie, że prowadzisz bloga?

Mała część.

10. Cieszysz się, kiedy widzisz, że przybył nowy komentarz?

Przeogromnie.

11. Masz jakiś dziwny nawyk? Jaki?

W samochodzie zawsze muszę mieć zapięte pasy, nawet jak samochód stoi. I w łazience w domu kultury zawsze muszę spuścić mydło do śmietnika :) ( mydelniczka wisi zaraz nad śmietnikiem)


To ja nominuję:
http://porzeczkowysorbet.blogspot.com/
http://skrzydlo-kruka.blogspot.com/
http://lovemeanywaypl.blogspot.com/
http://academie-mirandel.blogspot.com/

A oto pytania:
1 .Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Uprawiasz jakieś sporty?
4. Ulubiona książka?
5. Jakie jest twoje największe marzenie?
6. Czym wyróżniasz się w tłumie?
7. Jak reagują twoi znajomi na opowiadanie wrażeń po przeczytaniu książki, dodaniu nowego posta?
8. Twoje hobby?
9. Czytasz jedną czy kilka książek naraz? Co, według Ciebie, jest korzystniejsze?
10. Jakieś plany na wakacje?

6 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi :D Miło cię choć troszku poznać^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem, jak tylko będę miała czas (Wieś bez neta nie sprzyja pisaniu -.-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łojeju dziękuję za nominacje *.*
    Wgl LBA to fajna inicjatywa jest, fajnie tak dowiedzieć się kilku rzeczy o osobach które się obserwuje :)
    A ja odpowiem jak ogarnę blogowe rzeczy, bo ostatnio znów zastój :/
    Pozdrawiam!
    Porzeczkowy Sorbet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że dobrze poznaś innych blogowiczów ☺

      Usuń