Oto JA :D


































Mam na imię Julia. Urodziłam się 15 października 2002. Od 6 roku życia należę do zespołu tanecznego, w którym uczymy się tańców ludowych. Razem z zespołem koncertowałam już na przestrzeni całej Polski i krajach zagranicznych np. Czechy, Węgry, Bułgaria, Hiszpania. Uwielbiam jeść, kolory niebieski, zielony i pomarańczowy, koty, książki i wiele innych. Nienawidzę Oreo, żelków, waty cukrowej i bez ( tutaj pewnie większość czytelników mnie znienawidziła ). Kocham poznawać nowe osoby i bardzo nie lubię być sama. Interesuję się także fotografią, masażem, gotowaniem, no i oczywiście pisaniem :). No to teraz wiecie o mnie troszeczkę więcej. Ale to nie koniec moich bzdetów. Do następnego !!!

4 komentarze:

  1. Też nie cierpię Oreo, waty cukrowej i bez, fuj! Żelki lubię :)
    Ale fajnie z tym zespołem! Widziałam w Czechach na hodzkych dnach (pisownia pewnie zła, ale co tam) tańce ludowe z całego świata. Najśmieszniejsze były te z Bawarii XD
    Powodzenia w pisaniu i tańczeniu!
    Ireth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej ktoś podziela moje zdanie... A zespół - moja druga rodzinka ( tym bardziej, że mój brat też chodzi ). Dzięki za komentarz !!!

      Usuń
    2. Dla mnie taką drugą rodzinką są ludzie z kółka aktorskiego :) Na co dzień jestem ponura, ale na próbach co chwila się śmieję XD No i fajne jest, to że zakładasz różne ciuchy, których normalnie byś nie ubrała i wygląda to normalnie ;)

      Usuń
    3. Masz rację. Ja też uwielbiam aktorstwo :3. Niestety w mojej szkole nie ma takiego kółka, a żeby gdzieś jeździć - nie mam czasu. Próby.

      Usuń