Ulubieńcy czerwca

Witajcie moi drodzy! Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami. Jak ten czas szybko leci...

Wrap up
W tym miesiącu przeczytałam 5 książek. 
"Fangirl" Rainbow Rowell
Świetna, młodzieżowa i lekka książka na chwilę oddechu. Szybko i mile się ją czyta, nietuzinkowi bohaterowie oraz świat fanfików. 
"Złodziejka książek" Markus Zusak
Książka stała się jedną z moich ulubionych! Miłość do książek na tle wojny i wielkiej przyjaźni...
"Wierna" Veronica Roth
Kolejne potyczki bohaterów z odrzuceniem i buntem. Ale, czy nikt za to nie zapłaci?
"Zostań, jeśli kochasz" Gayle Forman
Wielka porażka. Dobry pomysł, ale co do napisania...
"Wróć, jeśli pamiętasz" Gayle Forman
Lekka i przyjemna książka. Idealna na wakacje.

Stosik

To tylko tyle. Książki :). Mam nadzieję, że ten post dostanie taki sam odzew jak poprzedni. Bardzo Wam za to dziękuję!
P.S.  Teraz posty mogą pojawiać się o wiele rzadziej. Ale będę wstawiać coś, gdy tylko będę mogła! Wybaczycie mi, prawda?

2 komentarze:

  1. Dzięki tobie zamierzam przeczytać Fangirl, przeczytałam Dotyk Julii i jestem w trakcie 7 razy dziś XD
    Weny!
    Ireth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam przeczytać Dotyk Julii. 7 razy dziś już czytałam. Hodne polecenia.
      Pozdrawiam!

      Usuń